Društvo za taktične igre Vrhnika Seznam forumov
Registriraj seIščiPogosta vprašanjaSeznam članovSkupine uporabnikovPrijava



PRAVILA KLUBA

 
Ta tema je zaklenjena: ne moreš urejati sporočil ali odgovarjati na objave.    Društvo za taktične igre Vrhnika Seznam forumov » SPLOŠNI POGOJI Poglej prejšnjo temo
Poglej naslednjo temo
PRAVILA KLUBA
Avtor Sporočilo
COBRA
Administrator foruma


Pridružen/-a: 17.10. 2010, 09:25
Prispevkov: 545
Kraj: Mala Ligojna / Vrhnika

Prispevek PRAVILA KLUBA Odgovori s citatom
TA PRAVILA SO KOPIRANA OD DRUGIH AIRSOFT KLUBOV, IN VELJAJO TUDI ZA NAS ZARADI MOŽNIH KASNEJŠIH GOSTOVANJ NA SPOPADIH



Splošna pravila

- treningov in spopadov se lahko udeležijo polnoletni člani ali člani stari nad 16 ( šestnajst) let starosti, vendar s pisnem odobrenjem in podpisom staršev
- med igro je prepovedana kakršnakoli komunikacija med igralci nasprotnih ekip, razen če ni to določeno s scenarijem. Vse nejasnosti v igri se razčisti z nadrejenim v igri.
- fizični kontakt med igralci nasprotnih ekip ni dovoljen, razen če tako narekuje scenarij.
- prepovedana je nošnja kakršnegakoli pravega orožja. Dovoljeno je nošenje žepnega nožka. Nož se lahko uporablja le za lastno varnost proti elementom narave, npr. če se igralec zaplete v vrv, zanko ali mrežo, ali kot delovno orodje (sekanje veje ipd.).

Od članov brezpogojno zahtevamo:

- da imajo vso obvezno opremo (glej seznam).
- da poslušajo povelja nadrejenega v spopadu, vanje ne dvomijo in jih izpolnjujejo po svojih najboljših močeh.
- da se znajo vživeti v vlogo, ki jo dobijo na začetku spopada.
- da so pripravljeni na vsaj 3 urni intenzivni spopad (obvezna oprema, polne baterije za replike, repelent proti mrčesu, strelivo, voda in primerna telesna kondicija.

Omejitve moči replik

- Uporaba CO2 replik pištol in revolverjev ni dovoljena.
- 300 fps limit z .2 gramsko kroglico za vse replike orožij pri CQB spopadih.
- 400 fps limit z .2 gramsko kroglico za vse replike avtomatska orožja.
- 460 fps limit z .2 gramsko kroglico za vse replike podpornega orožja.
- 500 fps limit z .2 gramsko kroglico za vse replike polavtomatskih pušk. Pogoj je tudi strelni daljnogled najmanj 3x povečave.
- 600 fps limit z .2 gramsko kroglico za vse replike ostrostrelskih repetirnih pušk. Pogoj je tudi strelni daljnogled najmanj 3x povečave.

Posebno pravilo za CQB spopade
Z replikami podpornega orožja ter z ostrostrelskimi replikami lahko v CQB spopadih streljamo le ven iz objekta ali pa v objekt, vendar je potrebno biti zelo pazljiv na minimalno dovoljeno razdaljo.

Najmanjša dovoljena razdalja za strel


- z replikami katerih izhodna hitrost presega 400 fps z .2 gramsko kroglico, je prepovedano streljanje na razdaljah manjših od 10m.
- z replikami katerih izhodna hitrost presega 500 fps z .2 gramsko kroglico je, prepovedano streljanje na razdaljah manjših od 20 m.

Obvezna osebna zaščita

- Uporaba zaščitnih očal je obvezna od začetka do konca spopada. Zaščitna očala morajo ustrezati standardu ANSI. Očala se lahko snamejo šele, ko so vse replike varno pospravljene v avtomobile in torbe.
- Uporaba "full face protection-a" (maska ali balaclava) ni obvezna, je pa priporočljiva. Za poškodbe, ki so nastale zaradi neuporabe "full face protection-a" je odgovoren igralec sam.

Zadetki in "respawn"

Zadetki:

- Zadetek kamorkoli v telo ali v opremo na njem (deli uniforme, nahrbtnikov, torb, pokrival) se šteje za zadetek.
- Zadetek v repliko je t.i. "gun shot" in izloči iz boja repliko orožja. Igralec lahko nadaljuje igro z repliko sekundarnega orožja ali pa se proglasi za zadetega.
- Zadetek v katerikoli kos opreme, ki ni na telesu (npr. nahrbtnik, ki leži na tleh kot zaklon) se ne šteje za zadetek.
- Odboji BB kroglic "ricochet" se ne štejejo za zadetek.
- T.i. "friendly fire", se šteje za zadetek.
- Po zadetku, se igralec ne sme ozirati, iz kje je zadetek prejel ali oprezati za nasprotnikom.
- Če scenarij vsebuje elemente presenečenja (mine, potezne eksplozive, pirotehnična sredstva ) velja za zadetek naslednje: izločen je tisti igralec, ki mino sproži in vsi tisti, ki se jih ta igralec lahko dotakne oz. so v njegovi neposredni bližini (cca 2m). Igralec, ki je eksplozivno telo sprožil določi, kdo je izločen in kdo ne. Igralec, ki je izločen zaradi ''eksplozije'' pirotehničnega sredstva mora počakati pri eksplozivnem sredstvu, da zgori do konca oz. prepreči morebitno širjenje ognja in nastanek požara.
- Pravilo "silent kill": Če igralca zalotimo nepripravljenega ali ga presenetimo na bližje kot 2m, uporabimo t.i. "silent kill". "Silent kill" je mogoč tudi takrat, kadar obstaja velika verjetnost, da bi igralca s strelom poškodovali. Takrat se ga dotaknemo. Izločeni igralec mora mesto "zadetka" zapustiti brez glasnega opozorila - "zadetek" prizna samo z dvigom rok.
- "Silent kill" ne velja:
- na razdalje večje od dosega dotika,
- če nimamo direktne linije strela (za voglom).

"respawn" - ponovna oživitev

- Pravilo respawna se vedno določi pred začetkom igre. Ponavadi ga določi scenaropisec. Poznamo respawn na statični točki (mash) , respawn z medicom, respawn z umikom od mesta zadetka.

- V primeru zadetka igralec glasno zakriči ZADET ali HIT, dvigne roko in,
če je teren prazen, igralec po najhitrejši možni poti zapusti prizorišče boja z dvignjenimi rokami.
- Če se zadeti igralec nahaja v območju intenzivnega boja, se zato, da ne ovira igre, pa oznanitvi zadetka uleže na tla in po potrebi še naprej vpije "Hit!". Ko je teren prazen po najbližji možni poti zapusti teren z dvignjenimi rokami. Nikakor pa ne gre skozi nasprotnikove položaje.
- Ko je igralec izločen, se ne smo pogovarjati z nikomer, edino kar lahko pove je "Hit!".
- Zadeti igralec živim igralcem ne sme posojati opreme.

- Variacije respwna (ponovne oživitve), ki se določijo na začetku igre
- Pravilo "ena igra - eno življenje": ob zadetku igralec na zgoraj opisani način zapusti prizorišče igre in počaka, da je igre konec na mestu, ki je daleč izven boja.
- Pravila Medic-ov: Medic Rules:
- Namesto, da zapusti igro se zadeti igralec uleže na tla, kjer je bil zadet in zavpije "MEDIC!" in počaka, da ga teamski medic pozdravi.
- Ranjeni igralec ne strelja in ne govori.
- Če medic ranjenega igralca ne reši po 2 min. (natančen čas se lahko določi vsakič posebej pred začetkom igre), se igralec šteje za mrtvega.
- Naslednji zadetek igralca izloči iz igre ali pa ga pošlje na "Mash" (glej pravilo Mash-a"
- Pravila "Mash-a": po zadetku se igralec proglasi za mrtvega in na prej opisani način zapusti bojišče ter odide na "Mash". To je v naprej določen prostor, kjer se po določenem, na začetku dogovorjenem času, ponovno oživi in vključi v igro.

- Če igralec hodi "mrtev" po igrišču, sam odgovarja za morebitne zadetke navzkrižnega ognja. Strogo prepovedano je "skrivanje" za izločenimi igralci.
- Če igralec zaradi bližine nasprotnika ne more ponovno oživeti, je dolžen sam poiskati primerno mesto, vsaj 40m stran od nasprotnika.

Skrivanje za "mrtvimi" soigralci ni dovoljeno! Nepriznavanje zadetkov se šteje med najhujše kršitve pravil v airsoftu! Zaradi pogoste tovrstne kršitve lahko klub posameznega člana izloči!

Če o zadetku nisi prepričan: Ko meniš, da si bil zadet, to poveš in greš iz igre. Včasih je zelo težko vedeti ali si bil zadet ali ne. Pa vendar, če je nekdo izstrelil cel rafal vate, ti pa nisi imel pred seboj ničesar drugega kot le redko grmovje ali travi si po vsej verjetnosti bil zadet. Če pa nisi ravno prepričan ali si bil zadet ali si se nabodel na vejico ipd. (pogosto pri "single shot-ih" iz sniperskega orožja), malo obmiruješ in počakaš ali boš ponovno po ognjem, da se prepričaš o zadetku.

Pirotehnika

- Granate z barvo niso dovoljene.
- Solzivec ni dovoljen.
- Dimne bombe so dovoljene.
- Petarde in BB granate so dovoljene.
- Vsa pirotehnična sredstva morajo biti potrjena pred igro in z njihovim dejstvom seznanjeni vsi igralci.


Priredil in lektoriral: COBRA
17 Okt 2010 21:21 Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Pokaži sporočila:    
Ta tema je zaklenjena: ne moreš urejati sporočil ali odgovarjati na objave.    Društvo za taktične igre Vrhnika Seznam forumov » SPLOŠNI POGOJI Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na: 
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / 123Lyrics.